ΤΟ ΝΤΥΣΙΜΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

 
Στο πάρτυ αμέσως μετά τη γιορτή των Όσκαρ. Εκεί έγινε ο ανταγωνισμός, και γαμώ τον ανταγωνισμό, στο ποια μαντάμ θα κλέψει τις εντυπώσεις και τις... ματιές στο ντύσιμο. Δεν μιλάμε για το καλύτερο, το περισσότερο αισθητικά ωραίο, το πιο μοδάτο, το πιο σοβαρό κλπ κλπ ντύσιμο. Μιλάμε για το ντύσιμο το πιο προκλητικό, αν και ή λέξη ''ντύσιμο'' δεν ταιριάζει στην περίπτωση. 
Το ''ντύσιμο'' απλά δικαιολογεί το γδύσιμο. Όλα στη φόρα. Ο μόδιστρος βάζει τη φαντασία του  και το ταλέντο, τέλος πάντων τη δεξιοτεχνία του, για να καλύψει εκείνα ακριβώς τα σημεία του γυναικείου σώματος όπου επιδιώκει να... αναδείξει. Να τραβήξει το μάτι σ΄ αυτές τις δυο περιοχές του  σώματος, στο στήθος βέβαια και στο αιδοίο.
Να συστήσω τις δυο κυρίες στη φωτογραφία. Όχι πως έχει μια κάποια ιδιαίτερη σημασία ποιες είναι. Ε, αφού δεν έχει σημασία γιατί να μας τις συστήσεις; Δεν μιλάμε γι αυτές, μιλάμε για το γεγονός. Και ποιο είναι αυτό; Σήμερα οι κυρίες ντύνονται έτσι όπως δεν περνούσε καν απ΄το το μυαλό καμιάς γυναίκας, ακόμα και ηθοποιού, και τραγουδίστριας, και μανεκέν, να παρουσιαστεί δημόσια και επίσημα.μόλις πριν 50 χρόνια.
Αριστερά, λοιπόν, είναι η 30χρονη Βραζιλιάνα με το επαγγελματικό όνομα Ανίτα, τραγουδίστρια, χορεύτρια, ηθοποιός, παρουσιάστρια και μουσικός. Δεξιά, η η 28χρονη Αγλλίδα ηθοποιός Φλώρενς Που. Θαυμάστε το ντύσιμο τους και, πρακαλω, μη φτάνει το βλέμμα σας μέχρι τα απαγορευμένα σημεία...
Διαβαστε ακομα:

...ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΙΠΑΝ SORRY ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΑΝ