ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΣΙΠΡΑ

 

του Ανιδείκευτου Συνεργάτη

Σε μία προσπάθεια εξιλέωσης τους για τις χοντροπατάτες των δημοσκοπήσεων που μετέδωσαν, τα κανάλια έβαλαν στο εδώλιο του κατηγορουμένου τους εκπροσώπους των εταιριών με τις οποίες είχαν συνεργασία σε όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου. Τους πούλησαν κανονικά.

Ο ένας μετά τον άλλον, οι τηλεοπτικοί σταθμοί καλούσαν τους δημοσκόπους να απολογηθούν για τις επαναλαμβανόμενες γκάφες τους που είχαν προσδώσει χαρακτήρα ντέρμπι σε έναν εκλογικό περίπατο. Οι παρουσιαστές έδειχναν εξαιρετικά δύσπιστοι απέναντι στις εξηγήσεις που τους δίνονταν. Και ο στόχος ήταν προφανής.

Ήθελαν να πάρουν αποστάσεις από τα παραμύθια που μετέδωσαν, να δείξουν στους τηλεθεατές ότι δεν φταίνε τα κανάλια, αλλά οι εταιρίες δημοσκοπήσεων. Οι οποίες πως αντέδρασαν νομίζετε; Άλλες ζήτησαν συγνώμη για τις γκάφες, ενώ άλλες, για να δικαιολογηθούν, επικαλέστηκαν τις τρύπες της μεθόδου των μετρήσεων που διενεργούν.

Που σημαίνει ότι δεν μπορούν να αποκλείσουν και άλλα λάθη στο μέλλον. Άντε τώρα να καταλάβει ο μπάρμπα –Γιώργος από το Κερατσίνι τι θα πει σταθμισμένο δείγμα και άλλα τέτοια επιστημονικά.

Οι δημοσκοπικές γκάφες ήρθαν σε μία στιγμή που η αξιοπιστία των ΜΜΕ βρίσκεται στο χειρότερο σημείο των τελευταίων δεκαετιών. Ήταν το τελευταίο που χρειαζόταν σε μία περίοδο κατά την οποίαν οι κυκλοφορίες των εφημερίδων και οι θεαματικότητες των καναλιών έχουν υποστεί πρωτοφανή καθίζηση.

Στο βαθμό που έχουν βάση οι καταγγελίες για μονόπλευρη ενημέρωση, οι νίκες του Τσίπρα προσλαμβάνουν διαστάσεις θριάμβου, καθώς δεν είναι ήττες μόνο κατά του κυριότερου πολιτικού αντιπάλου του, της ΝΔ, αλλά και του Τύπο, της λεγόμενης τέταρτης εξουσίας, που παρά την πολεμική της, δεν κατάφερε ούτε κατ’ ελάχιστον να ανακόψει την πορεία του προς την εξουσία.

Διαβάστε ακόμα:

Τα πρωτοσέλιδα σνόμπαραν τον Τσίπρα