Ο ΟΔΟΣΤΡΩΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΔΥΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

 

Σε κάνει μαύρη τη ζωή η ομαδάρα σου. Σου τρώει τα σκώτια, σε λοιώνει, όμως εσύ δεν την αλλάζεις με τίποτα την ποδοσφαιρική σου θρησκεία, αυτή την πνευματική σου αίρεση. Ούτε νοιώθεις την ανάγκη να την ντουμπλάρεις, δηλαδή να βγάζεις την αρρώστια σου, την τρέλα σου, το μεράκι σου, όπως θες να το πεις, και σε μια ακόμα ομάδα ποδοσφαιρική γκόμενα. Αποδυτηριάκιας μιλάει και μιλάει για τεράστιες αλήθειες.

Στον αρσενικό δεν του φθάνει μόνο μία γυναίκα. Ας είναι αυτή η καλύτερη, η πρώτη, η άπαικτη. Άντρας είναι και ποθεί και μια ακόμα, ας είναι η άλλη βήτα εθνικής. Ο λόγος για τον γαμιά, όχι τον γαμημένο, στον οποίον φθάνει και περισσεύει να τον πηδάει ένα πράμα, είτε αυτό είναι η ομάδα του, είτε κάτι άλλο…, και δεν αναφέρω τι μπορεί να ‘ναι αυτό το άλλο, διότι είστε και λίγο ψιλομαλάκες και θα μου μπερδέψετε την κουβέντα. Λοιπόν.

Είναι γαμιάς, κύριε. Μη σοκάρει η λέξη. Δεν κατάλαβα. Να μην ενοχλεί η λέξη κυριλάτη λέξη πολυγαμία, αλλά το ίδιο το φαινόμενο της πολυγαμίας, και από την άλλη να θεωρείται άσεμνη η εκ του γάμου λέξη γαμιάς. Να συνεχίσω το πρόγραμμα μου. Τι λέγαμε; Ότι στον γαμιά μιλάει μέσα του η φύση του, το είναι του. Και του λέει για να κρατάει αρμονία με τον εαυτό του, αλλά και την ισορροπία του με τον περίγυρό, και να μην εκτροχιαστεί, να μην παρεκκλίνει σε βίαιες συμπεριφορές, ότι χρειάζεται και δεύτερη γυναίκα. Και τρίτη. Ίσως και τέταρτη. Κι αν μπορεί, αν έχει τις δυνατότητες τις οικονομικές γιατί όχι να συντηρεί κι ένα χαρέμι. Είπαμε. Δεν είπαμε; Αυτή είναι η φύση του. Μιλάει ο γαμιάς που έχει μέσα του. Και επειδή μιλάει η φύση του, κάποιοι πονηροί και προχωρημένοι, πολύ πιο μάγκες απ' αυτόν, θα του πουν… Ποια φύση σου, ρε; Μιλάει η θρησκεία σου! Είσαι ελεύθερος, έχεις την άδεια του Θεού να κάνεις παιδιά με περισσότερες από μια γυναίκα.

Μιλάει ο αποδυτηριάκιας. Ο οποίος ποτέ των ποτών δεν σου λέει τι να κάνεις. Ούτε ποτέ ο αποδυτηριάκιας θα σου πει ποιο είναι το σωστό, ποιο είναι το λάθος. Μιλάει ο αποδυτηριάκιας για έναν λόγο. Για κανέναν άλλο λόγο, κύριοι μαλάκες. Να σου πει ποιος είσαι και γιατί συμπεριφέρεσαι έτσι κι όχι αλλοιώς. Να φωτογραφήσει γιατί σου στήσανε αυτές τις θρησκείες, γιατί σου προχωρήσανε αυτές τις κοσμοθεωρίες, γιατί σε καλουπώσανε σ’ αυτές τις πολιτικές πρακτικές. Λοιπόν.

Είσαι από τη φύση σου γαμιάς. Ένα άγριο πράμα, ένα παλιόπραμα. Και γουστάρεις μόνον να πηδάς και να ‘σαι αραχτός, όχι παραγωγικός. Να ‘σαι αντιπαραγωγικός. Παράσιτο. Λαμόγιο. Πώς, όμως, θα κονομήσουμε εμείς αν σ’ αφήσουμε έρμαιο στη φύση σου, κοπρόσκυλο; Δεν είμαστε και μαλάκες να πάμε ενάντια στη φύση σου. Αν το κάναμε αυτό τότε θα ερχόμασταν στην κόντρα μαζί σου. Οπότε δεν θα μπορούσαμε να σε χρησιμοποιήσουμε.

Ναι, είπαμε, η θρησκεία και το ευλογεί και το επιτρέπει και το ενθαρρύνει. Να έχει ο κύριος, αν γουστάρει, και μια και δυο και τρεις γυναίκες.

Ο αποδυτηριάκιας σήμερα σας απλώνει μια πολύ παλιά ιστορία. Αρχαία, πανάρχαια ιστορία. Την πολυγαμία. Όλα τα διέλυσε ο δυτικός πολιτισμός. Η δυτικοποίηση, όμως, ναι μεν έχει διεισδύσει σε κάθε γωνιά της γης, όμως δεν έχει εξαφανίσει την πολυγυνία. Το να έχω πολλές γυναίκες στο μαντρί. Ακόμα και σε χώρες που ο καπιταλισμός, δηλαδή ο οδοστρωτήρας του δυτικού πολιτισμού, έχει ισοπεδώσει παραδόσεις και λατρείες, φαινόμενα ακλόνητα αιώνες να, που ακόμα υπάρχουν άνδρες με δυο, τρεις και πέντε, δέκα ακόμα γυναίκες στο πλάι τους. Και κάθε τόσο σκάει μία τέτοια περίπτωση και αντιμετωπίζεται ως φαινόμενο εξωγήϊνο απ' όλους τους μαλάκες. Απίστευτο, λένε. Απαράδεκτο, Ανήθικο, Α…, Α…, Α… Αξ και ξερός, μαλάκα.
Πριν από λίγα χρόνια η αστυνομία του Ισραήλ συνέλαβε έναν 60χρονο που είχε γκρουπάρει 57 γυναίκες… Δεν μιλάμε για κοινότητα Μορμόνων, ούτε για «οικογένεια» που ζούσε σε κάποιο ξεχασμένο μοναστήρι, μακριά από τον κόσμο. Όχι. Μιλάμε ότι ο γαμιάς είχε σπιτώσει τις γυναίκες και 37 παιδιά που έκανε μαζΊ τους σε διαμερίσματα κανονικά μέσα στην πόλη, σε συνοικία του Τελ Αβίβ. Ποια είναι η κατηγορία; Ότι ο τύπος εξαπάτησε τις 57 γυναίκες παραμυθιάζοντάς τες ότι είναι ο μεσίας, ότι τις κρατούσε με τη βία και ότι συνουσιαζότανε ακόμα και με τις κόρες που έκανε με τις «φυλακισμένες» γυναίκες του.

Ποια βία; Μη λέμε μαλακίες. Άλλο να απαγορεύει η κοινωνία, να μην ανέχεσαι αυτό που κάνει ο γαμιάς, ο πολυγαμιάς, κι άλλο να λένε ότι τις ανάγκαζε, τις εκβίαζε για να τις κρατάει κάτω από τον έλεγχό του. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Ποιο ζόρι; Είναι δυνατόν ένας άοπλος, ένας μπατήρης, όχι κάποιος λεφτάς, όχι ένας μαχαραγιάς, όπως ο εν λόγω σύγχρονος χαρεμιτζής να έχει μαντρωμένες σε μια πόλη γυναίκες και παιδιά, που κατά τα άλλα έχουν μια φυσιολογική ζωή, βγαίνουν έξω, πάνε σουπερμάρκετ, σχολείο, κομμωτήριο, σινεμά;

Υπ' όψιν ότι η αστυνομία με το που κάνει ντου στο κοινόβιο του 60χρονου και τον συλλαμβάνει έχει από την πρώτη στιγμή υπό διαρκή παρακολούθηση τις 57 «συζύγους» του από τον φόβο μήπως όλες μαζί αυτοκτονήσουν. «Αυτός είναι ο μεσίας!...» είπε στους δημοσιογράφους μια από τις 57 γυναίκες. «Αν αποφασίσει να αποκαλυφθεί τότε η γη θα αρχίσει να τρέμει…» είπε μια άλλη.. Φοβερά πράγματα. Πού τη βρίσκει αυτή τη δύναμη και την επιβολή την πνευματική να ξελογιάσει 57 γυναίκες και να τις κάνει ό,τι θέλει; Να τις γαμάει και αν κάποια απ’ αυτές παραφέρεται να την τιμωρεί! Πιο δυνατός ο τύπος από τον άλλονα που σε στέλνει στην εκκλησία και σε κάνει να προσεύχεσαι, να νηστεύεις, να προσκυνάς.

Θα πεις το άλλο. Οι κυρίες αυτές, που παραδίδονται ψυχή και σώματι στον εν λόγω Εβραίο γκουρού, είναι σαλεμένες, τους λείπει το νιονιό, δεν στέκουν στα καλά τους. Μάλιστα. Και γιατί να είναι φάουλ αυτές κι όχι εσύ που παραμυθιάζεσαι, που θέλεις να παραμυθιαστείς από κάποια άλλη θρησκευτική μαστούρα, η οποία απλά είναι κατεστημένη, θεωρείται συμβατική διότι την έχουν αποδεχθεί εκατομμύρια άλλοι;

Δεν κατάλαβα. Ποιος μου λέει εμένα ότι ο γαμιάς των 57 γυναικών δεν θα μπορούσε να παραπλανήσει, να αποπλανήσει άλλες 157, άλλες 15.007, άμα γούσταρε; Ότι, δηλαδή, στο «ποίμνιο» του δεν έβαζε όποια κι όποια, ότι ήταν εκλεκτικός. Ότι, δηλαδή, ήθελε κοντά του μόνο γυναίκες που είχαν τα κατάλληλα προσόντα για να επικοινωνήσουν μαζί του, κυρίως πνευματικά, πέρα από τις τσιμπουκοδρομίες και τις πεοσκυταλοδρομίες.

Αυστηρότατοι κανόνες αφορούσαν τη συμπεριφορά των 57 γυναικών στο κοινόβιο του γαμιά. Αυτό κι αυτό θα πρέπει να κάνετε. Εκείνο κι εκείνο δεν επιτρέπεται. Και όποια δεν σεβότανε τον κώδικα συμπεριφοράς του γαμιά, ανάλογη ήταν η τιμωρία, από την επιβολή χρηματικού προστίμου μέχρι να την στείλει στην απομόνωση, για κάποιες ημέρες. Μιλάμε σοβαρά. Δεν γράφουμε σήριαλ για το κουτί. Ο δε γαμιάς ήταν εντελώς ανεξάρτητος. Ανεξέλεγκτος. Ό,τι ήθελε έκανε αυτός και λογαριασμό δεν έδινε σε καμία από τις γυναίκες του. Δεν μπορούσε, δηλαδή, κάποια να του πει Πού πήγες και Τι έκανες. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα.

Θα σταθώ σε μια μόνο Εντολή του γαμιά. Ναι, μεν όλες οι γυναίκες θα δουλεύουν, μη συλληφθεί καμία να τεμπελιάζει, όμως απαγορεύεται ρητά κάποια να κάνει οποιαδήποτε εργασία, να μαγειρεύει, να σιδερώνει, να πλένει, όταν στο σπίτι μέσα υπάρχει άνδρας μεγαλύτερος από 12 χρονών. Πήρες χαμπάρι; Όχι, δηλαδή, να είμαι άντρας εγώ, και στον εβραϊσμό άντρας γίνεσαι από τα 12 χρόνια, και μέσα στο σπίτι η κυρία, ακόμα αν είναι μάνα μου, να μου έχει γυρισμένη την πλάτη επειδή κάνει τις δουλειές του σπιτιού και μετά να μου λέει έτσι με τον τρόπο της ότι κι εγώ εργάζομαι στο σπίτι, κι εγώ προσφέρω, κι εγώ έχω δικαιώματα, κι άλλες τέτοιες δυτικότροπες μαλακίες. Σε παρακαλώ. Άντρας μέσα στο σπίτι σημαίνει ότι η γυναίκα θα είναι στο περίμενε για να με εξυπηρετήσει σε κάτι που θα χρειαστώ, και βέβαια να κάνει τα κέφια μου στο κρεβάτι.

Και κάτι άλλο, που αξίζει να επισημάνουμε, έστω κι αν ακόμα δεν πλησιάσαμε την ουσία της συνουσίας. Λοιπόν. Καμία γυναίκα του γαμιά δεν θα ανοίγει το στόμα της. Δεν χρειάζεται. Τι να μας πει; Γυναίκα είναι και ξέρει πολύ καλά τι να κάνει, ποια είναι καθήκοντα της. Αν, όμως, χρειαστεί κάτι να πει, Νο 1, θα το πει μεγαλόφωνα, δηλαδή όχι στο μουρμουριστό, όχι στο συνωμοτικό, όχι στο πούστικο και, Νο 2, θα το πει μόνον στο σαλόνι του σπιτιού. Σε κανένα άλλο χώρο του σπιτιού, παρά μόνο στο καθιστικό, θα μιλάει, αν μιλήσει η γυναίκα.

Και τον κατηγορείς για αιμομίκτη. Επειδή πηδούσε όχι μόνον τις γυναίκες του, με καμία από τις οποίες δεν παντρεύτηκε, διότι το απαγόρευε ο… δικός του νόμος, αλλά ξάπλωνε αβέρτα κουβέρτα και με τις κόρες του. Κι αν του το είπε ο Θεός; Κι αν, δηλαδή, αυτός νόμιζε ότι άκουγε τη φωνή του Θεού που τον πρόσταζε να συνουσιαστεί και με τις θυγατέρες του; Άντε να αποδείξεις ότι αυτός δεν «άκουγε» μια φωνή από τους ουρανούς που καθοδηγούσε τη ζωή και τη συμπεριφορά του.

Δεν γίνεται αυτό μ’ ένα απλό ψέμα. Με κάποιο παραμυθάκι. Έλα μαζί μου, να πεις σε μια κυρία, θα έχεις την ευλογία του Θεού, έλα μαζί μου, παράτα τη δουλειά σου στο εργοστάσιο ή την εταιρεία που δουλεύεις, τον άντρα σου και τα παιδιά σου, ξέχνα τη μέχρι σήμερα ζωή σου κι έλα παρέα με τις άλλες γυναίκες μου.

Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Να πείσεις την άλλην επειδή απλά θα της πεις ότι είσαι ο σωτήρας, ο μεσίας, ο ερχόμενος, ο απεσταλμένος του Θεού. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. Πρέπει να είσαι το κάτι άλλο, μεγάλο και βαθύ, σεβαστό και τρομακτικό. Να μην έχει άλλη επιλογή η κυρία παρά να τα εγκαταλείψει όλα και να σε ακολουθήσει διότι εσύ, μόνον εσύ είσαι το δώρο της ζωής της, η λύτρωση της.

Στο ελληνικό, στο ελληνοχριστιανικό ονομαστικό υπάρχει ο Απόστολος, ο Σωτήρης, ο Θεόκλητος, έτσι και στο εβραϊκό ονοματολόγιο υπάρχει ο Γκοέλ, που θα πει κάτι ανάμεσα στο μεσία, τον σωτήρα, και τον λυτρωτή. Ο Εβραίος γαμιάς λέγεται Γκοέλ. Γκοέλ Ρατζόν.
«Ο λυτρωτής Μου Ζει…». Αυτό τραγουδάνε οι γυναίκες των Μορμόνων, μάλλον μια σέχτα μορμονική που ιδρύθηκε το 1830 όταν ένας μαλάκας είδε σε όραμα Άγγελο Κυρίου που του είπε «Πήγαινε γρήγορα εκεί και ξέθαψε κρυμμένη πλάκα χρυσού και επάνω της θα διαβάσεις σημαντικές επιγραφές…». Και ο μαλάκας, που δεν ήταν μαλάκας, κατάφερε να αποκρυπτογραφήσει τις επιγραφές που ήταν σε μια παραλλαγή πανάρχαιας αιγυπτιακής γραφής, με τη βοήθεια δυο κρυστάλλων που του έδωσε ο Άγγελος Κυρίου. Έτσι στήθηκε στη Γιούτα των ΗΠΑ η πολυγαμία και περισσότερο από 40.000 άνδρες ζουν σε απόλυτη μυστικότητα διατηρώντας πολλές γυναίκες ο καθένας, και άσε την αστυνομία να μπουκάρει κάθε τόσο στα κοινόβια τους.

Εδώ μιλάει το άγιο πνεύμα. Και τράβα εσύ να τους πεις ότι είναι διαφορετικό το Άγιο Πνεύμα. Ο άλλος γίνεται μορμόνος επειδή, λέει, μελέτησε τη Βίβλο και το άγιο πνεύμα που «ακούει» του λέει ποιος είναι ο αληθινός προφήτης και ότι πρέπει να είναι εγκρατής πριν το γάμο, άλλα ότι πρέπει να κάνει παιδιά, πολλά παιδιά μ’ όσες γυναίκες περισσότερες τις οποίες θα παντρευτεί κι αυτές δεν θα είναι απλά σύζυγοι του, αλλά σύζυγοι – αδελφές του.

Φοβερά πράγματα. Δηλαδή; Όλα ξεκίνησαν από τον καταραμένο Χαμ, τον έναν από τους τρεις γιους του Νώε. Φοβερά πράγματα. Θα ακολουθήσει κι άλλο σεντόνι γι’ αυτό το θέμα. Γαμιάς και ο Μωάμεθ. Πολυγαμιάς, άλλο αν η μεγάλη του αγάπη ήταν μια, η Αϊσε. Είπαμε. Τα υπόλοιπα στο next sheet.

Βιβλική φιγούρα ο Γκοέλ Ράτζον, ο 60χρονος λυτρωτής 57 γυναικών. Μαλλιά και γένεια κάτασπρα κι ένα μυτερό μούσι περιποιημένο. Γυαλιά μυωπίας. Δέρμα νεανικό από την καλοζωία και τα αμέτρητα γαμήσια. «Οι γυναίκες ήρθαν μόνες τους κοντά μου. Είμαι ο τέλειος, διαθέτω ό,τι μπορεί να περιμένει μια γυναίκα, όποια αρετή μπορεί να έχει ένας άνδρας». Την άλλη Κυριακή περισσότερα.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ στη φυλλάδα Ιανουάριο 2010

Διαβάστε ακόμα:

ΤΑ ΑΓΓΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΟΥΣ