Ο ΑΝΔΡΑΣ ΠΟΥ ΤΗΣ ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΗΣ

 

Δίπλα της ο άνδρας της κοιμόταν, περασμένα μεσάνυχτα, κι αυτή έχει κολλήσει σε μια δραματική ταινία, με άγνωστους ηθοποιούς, που όμως έχει αιχμαλωτίσει το ενδιαφέρον της. Ξαφνικά, από το πουθενά, οι δύο πρωταγωνιστές της κινηματογραφικής ιστορίας αρχίζουν και πετάνε τα ρούχα τους και πλακώνονται στα χάδια και τα φιλιά. Ένα άγριο και χορογραφικό σεξ, όπου έχοντας ορμήσει ο ένας πάνω στον άλλον, με χειρονομίες και κινήσεις ρουφούν, αρπάζουν κάθε ηδονή που προσφέρεται από το κορμί του άλλου.

Η Κάτια είναι αναστατωμένη, και μόνον η επιθυμία της να κάνει έρωτα, τούτη τη στιγμή, την γεμίζει με ικανοποίηση. Αισθάνεται ζωντανή, όμως σ' αυτό το ξύπνημα του σώματός της δεν μπορεί να ανταποκριθεί, παρά μόνον με το χέρι της. Τρίβεται έντονα ανάμεσα στα πόδια της, στο στήθος της, αγκαλιάζεται με τα χέρια της παραδομένη σε μία φαντασίωση, λες και βρίσκεται εκείνη στη θέση της ηθοποιού, λες και επάνω σ' εκείνην είναι ο ηθοποιός.

Ο άνδρας της συνεχίζει να κοιμάται και η 28χρονη Κάτια κυριευμένη, πυροβολημένη από το θέαμα του καταιγιστικού σεξ της ταινίας που δεν λέει να σταματήσει, σηκώνεται αθόρυβα από το κρεβάτι, κλείνει πίσω της την πόρτα και μετακινείται στο σαλόνι. Ξαπλώνει στον καναπέ, αντίκρυ στην τηλεόραση, συνεχίζουν το παιχνίδι στον επόμενο γύρο άνδρας και γυναίκα της ταινίας με πρόσωπα λες και πονάνε, και κατάπληκτα διότι γνωρίζουν απολαύσεις πρωτόγνωρες. Δεν μπορούσε να συγκρατήσει την παλάμη της η Κάτια, άλλωστε το ήθελε τόσο πολύ, να αυτοϊκανοποιηθεί.

Δεν είχε άλλη επιλογή. Ήταν σίγουρη πως αν ξυπνούσε τον αγαπημένο της, δεν θα της χάριζε μεγαλύτερη ηδονή. Καλός και άγιος ο Ηλίας, όμως στο σεξ αρχάριος, ίσως διότι δεν τον τρελαίνει, ίσως δεν έχει ασχοληθεί με την ίδια φροντίδα που κυνηγάει την επιχείρησή του, ίσως πάλι διότι η ίδια δεν του έδειξε το δρόμο, σ' ένα κομμάτι του γάμου τους που θα ολοκλήρωνε πραγματικά την ευτυχία τους.

***

Την άλλη μέρα το πρωί, μόνη στο σπίτι, σκεπτόταν την ταινία, εκείνες τις σεξουαλικές σκηνές που λες είχαν εγκατασταθεί όχι στη μνήμη της, αλλά κυκλοφορούν μέσα της, μαζί με το αίμα της, αναπνέανε με την αναπνοή της. Έγινε και το άλλο! Καθόλου τυχαίο με το κινηματογραφικό σεξ που την είχε συγκλονίσει. Θυμήθηκε τον Κλήμη, που τον είδε τις προάλλες, μετά από έξι χρόνια, και αμέσως τα έβαλε με τον εαυτό της. Επειδή το κτήνος της φάνηκε σχεδόν πιο ωραίος, πιο γοητευτικός από τον άνδρα με τον οποίον ήταν μαζί κοντά τρία χρόνια.

Όταν χώρισαν με τον Κλήμη ένοιωσε ότι γλύτωσε από έναν άνανδρο, έναν ψεύτη. Ένα κάθαρμα που αδικαιολόγητα της φερόταν βίαια, κάποιες φορές την αντιμετώπιζε τόσο περιφρονητικά. Ναι, το ότι τον ανεχόταν σημαίνει πως ήταν ένα κορίτσι χωρίς προσωπικότητα, το 'χε παραδεχθεί στην αυτοκριτική της.

Στις καλές του, όμως, ο Κλήμης την πλημμύριζε από έρωτα. Μ' αυτόν στην πραγματικότητα ανακάλυψε το κορμί της, αλλά και χαρές που δεν τις φανταζόταν στο σμίξιμό της με άνδρα. Και να, τώρα, που αυτός συνεχίζει να την ενοχλεί. Μετά από τόσα χρόνια. Ενώ ξέρει ότι είναι παντρεμένη. Της τηλεφωνεί σχεδόν κάθε μέρα. Πότε δήθεν αστειευόμενος, πότε χωρίς προσχήματα να την φλερτάρει. Κι αυτός να μην κάνει πίσω ακόμα κι όταν δύο φορές του έκλεισε το τηλέφωνο.

Τρόμαξε! Ένοιωσε σαν απροστάτευτη αλκοολική που χρόνια μετά από θεραπεία αποτοξίνωσης λυγίζει όπως ο εθισμένος μπροστά στην πρόκληση, σ' ένα ποτήρι κρασί, τόσο σαγηνευτικά τον καλούσε το ποτό. Τελικά, η αποχή νικιέται από τη νοσταλγική μνήμη του μπεκρή.

Αν τον είχε μπροστά της τον Κλήμη δεν είχε καμία εμπιστοσύνη στον εαυτό της. Θα τον άφηνε, δεν θα τον εμπόδιζε να την παρασύρει, ίσως επειδή μετά από χρόνια επαφής μαζί του να έγινε κι αυτή μια παθιασμένη, μια πεινασμένη, μια χωρίς φραγμούς και ταμπού, όπως η κοπέλλα της ταινίας.
Κτύπησε το τηλέφωνο. Ποιος να 'ναι; Ο Κλήμης.

Διαβάστε ακόμα:

Αχ και να μ΄έβλεπε η μάνα μου