ΣΚΑΡΤΕΨΕ Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΙΧΟΥ

 

Οι Έλληνες κλιπάδες ζητάνε από 3.000 έως και 4.000 ευρώ για ένα «καλό» video clip. Η δουλειά έχει καταντήσει ασύμφορη, γι' αυτό πολλοί καταφεύγουν στην γειτονική Βουλγαρία, όπου γυρίζουν αριστουργήματα με 1.000 ευρώ.

Στα κλιπς made in Greece θα έχετε προσέξει ότι χωρίς λόγο και αιτία ο τραγουδιστής, η τραγουδίστρια π.χ. κρατάνε εμφανώς μια σακούλα γνωστής φίρμας ή βγαίνουν από γνωστό εστιατόριο fast food. Η έμμεση διαφήμιση παίζει ξαφνικά κι όταν φάτσα κάρτα φιγουράρει ένα μπουκάλι από γνωστό ποτό ή κάποιο τηλέφωνο με σύνδεση σε γνωστή εταιρεία.

Κάποτε ένα εξώφυλλο δίσκου ήταν έργο τέχνης, όπως και το περιεχόμενο του, τα τραγούδια.

Σήμερα το σιντί είναι προϊόν εμπορικής συναλλαγής, δεν βγαίνει στον αέρα αν προηγουμένως δεν εξασφαλίσει ''χορηγούς''.

Κάποτε τα βίντεο κλιπ ήταν λες από παρμένα πλάνα υπέροχων ταινιων μικρού μήκους. Τώρα έχουν γίνει οχήματα διαφημίσεων, δείχνουν σε ανήλικους τηλεθεατές γκρο-πλαν σε μάρκες παπουτσιών, ρολογιών.

Η κατάντια στη μουσική και το στίχο.

Διαβάστε ακόμα:

Ο πιο κοντινός άνθρωπος του βασιληά