ΤΕΡΜΑ, ΖΟΥΜΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ

 

Στο διαδίχτυο γίνεται το Μεγάλο Ξεβράκωμα. Μέχρι πριν λίγα χρόνια θα διάβαζε ο άλλος την είδηση ότι στην Εύβοια ένας 29χρονος Αλβανός όρμησε σε μια 69χρονη Ελληνίδα, πρώτα την κτύπησε και μετά την βίασε, και θα έμενε εκτός γηπέδου. Θα πληροφορούνταν το συμβάν από τις φυλλάδες, τα ραδιόφωνα, τα κανάλια και θα παρέμενε στην εξέδρα.

Σήμερα, με το internet, o κάθε χάλιας δεν διστάζει να κατέβει μέχρι τη σέντρα. Να δηλώσει δημόσια την παρουσία του, ''Είμαι κι εγώ εδώ''. Να πει την άποψή του, δηλαδή τη μαλακία του. Αυτός που δεν έχει μαλακισμένη άποψη συνήθως την κρατάει για τον εαυτό του, έστω στον στενό του κύκλο. Για ποιο λόγο να την δημοσιοποιήσει; Για να πουλήσει μούρη, να πάρει θέση στην ανώνυμη λίστα όπως όλοι οι πτυχιούχοι μαλάκες. Να πείσει άλλους για την ορθότητα της γνώμης του. Άρα υποψήφιος διπλωματούχος καθηγητής της μαλακίας.

Σχολίασαν, λοιπόν, κάποιοι στο διαδίχτυο ότι κακώς αναφέρεται ως “Αλβανός” ο βιαστής της 69χρονης, διότι αυτό εκφράζει ρατσισμό. Είπαμε. Δεν έχουμε άλλη επιλογή παρά να αποδεχθούμε ότι ζούμε ανάμεσα σε καραγκιόζηδες που πουλάνε δημοκρατισμό, αριστερισμό, προοδευτισμό, ευρωπαϊσμό.

Έπρεπε, λέω εγώ, να αφαιρεθεί και το “29χρονος” από την είδηση διότι θίγει τους 29χρονους. Εκφράζει ρατσιστικό πνεύμα απέναντι στη συγκεκριμένη ηλικία. Τα μήντια όφειλαν να γράφανε σκέτο “Άνδρας”, όχι την ηλικία του καθάρματος, ούτε την εθνικότητα του.

Όπως θα έπρεπε να αφαιρεθεί η ηλικία της 69χρονης βιασθείσης. Δηλώνει ρατσισμό στις 59χρονες, στις 49χρονες που αυτές δεν έγιναν αντικείμενο πόθου του βιαστή.

Διαβάστε ακόμα:

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΛΥΨΙΜΟ